21 Ağustos 2012 Salı

EXCİMER LAZER GÖZ AMELİYATI

Öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutluyorum :)))
Daha önce de bahsettiğim gibi bayramda İstanbul'daydık. Eşimin göz ameliyatı için.
Belki sizlerin arasında da excimer lazer göz ameliyatı olmayı düşünen vardır diyerek yaşadıklarımızı anlatmak istedim.
Eşim İstanbul Cerrahi hastanesinde ameliyat oldu.Ameliyatı Dr. Sinan GÖKER yaptı.
Eşimin gözleri 6 numaraydı ve 2,5 astigmatı vardı.
İlk gün detaylı bir göz muayenesinden geçti. Bu muayenenin ardından doktorumuz ameliyat olabileceğine karar verdi.
Ertesi gün ameliyat için hastaneye gittik.
Öncelikle hastalara sakinleşmeleri için ilaç verdiler, daha sonrasında da ameliyathaneye aldılar.
Her iki gözün çizilmesi 10 dakika sürdü.Ameliyat sonrası güneş gözlüğüne benzeyen kocaman gözlüklerle çıktı. İlk gün bu gözlükler hiç çıkarılmıyor(gece yatarken bile). İlk gün gözlerinde acayip sulanma, batma oldu. Gözlerini hiç açamadı. Çok korktuk, hatta eşim bir an pişman oldu :) Çünkü gözlerini hiç açamıyordu. Bu durum 3-4 saat sonra geçiyor :)
Ertesi gün kontrole gittik ve normal yaşantısına devam edebileceği söylendi.
Şimdi çok mutlu 'yeniden doğmuş gibiyim' diyor :) ve herkese tavsiye ediyor...

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar nı ucret odedınız dıye sorsam? bende dusunuyorumda ve ssk fılan bı yardımı oluyo mu?

    YanıtlaSil
  3. Bizim gittiğimiz hastanenin sgk ile anlaşması yoktu yaklaşık 3500 tl gibi rakamdı sanırım. ama kesinlikle değer. hastaneden ve doktarlardan çok memnun kaldık.

    YanıtlaSil
  4. Cevap için tesekkur ederim :) Kendimi bildim bileli yani 10 yaşından beri gözlük kullanıyorum öyle zor ki say say bitmez eksi yönleri.O yüzden eşinizin yeniden doğdum demesini çok iyi anlıyorum.İnşallah bende yeniden doğarım .Çok TESEKKÜR tekrar.Bloğunu yeni okumaya basladım takipçinim bundan sonra :)

    YanıtlaSil
  5. umarım faydalı olabilmişimdir. benim gözlerde numaralı ama ameliyat sırası henüz bana gelmedi :) anlıyorum seni ;) ben şimdilik lensle idare ediyorum. eşim haftaya ilk kontrolüne gidecek şuan çok memnun.

    YanıtlaSil