13 Ağustos 2012 Pazartesi

KENDİME BAKIYORUM :)

Merhabalar,
Bu postta sizlere yüz ve vücut bakımımda kullandığım ve memnun kaldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum.
Hadi başlayalım :)
İlk olarak makyaj temizliğinden başlayalım. Ben makyaj temizliğimi Mustela'nın Physiobebesiyle yapıyorum.Bilindiği aslında bebekler için kullanılan bir ürün. Bende cildim bebek gibi olsun diye bu ürünle makyajımı temizliyorum :)
Physiobebe bebekler için durulanmayan temizleme losyonu. Özellikle göz makyajını çok iyi temizliyor ve gözlerimi yakmıyor.

Temizlenmeye M.asam Aqua ile devam ediyorum. Benim cildim hassas olduğu için bu ürünü kullanıyorum.
İçinde minicik jojoba tanecikleri var. Çok fazla köpürmüyor. Sabah, akşam bu ürünle yüzümü yıkıyorum.

Tonik olarak Rosesse'nin gül suyunu kullanıyorum. Her gün kullanmıyorum haftada 2-3 gün kullanmam yeterli. Gül suyu cildi temizler ve kırışıklıkların oluşmasını engellemeye yardımcı olur. Bence bu doğal toniği herkes kullanmalı (:

Yüzümü temizleme işlemi bittikten sonra ilk olarak göz çevremi nemlendiriyorum. Yine M.asam Aqua kullanıyorum. Göz dibine sürmüyorum, güzümün etrafında ki kemiğe hafif masaj hareketleri ile uyguluyorum. Göz çevremizdeki deri çok ince olduğu için diplere sürmüyoruz.
Yüzümde M.Asam aqua ile nemlendiriyorum.Göz çevresi kremide yüz kremininde yapısı çok hafif cildimi yağlandırmıyor. Bu ürünleri kullanırken azar azar kullanmaya çalışıyorum. Çünkü az miktarda almam yeterli oluyor.

Parmak ucuna biraz ürün alıp ısıtıyorum. Aşağıdan yukarıya doğru yüzüme sürüyorum. En son elimde kalanı da boynuma sürüyorum.
Yüz kremi ve göz çevresi kremimi sadece akşamları uyguluyorum. Sabah güneş koruyucu sürmem yeterli oluyor.

Bu da benim ikili göz altı aydınlatıcı serumum :) Göz altlarımda oluşan morlukları gidermek için kullanıyorum.
Tonlu olan kısmı gündüzleri kullanıyorum. Hem aydınlatıcı görevi görüyor hemde morluklarla savaşıyor. Krem formunda olan kısmını da gece kullanıyorum.
Bu peeling artık benim vazgeçilmezim oldu. Haftada 1 yada 2 kez banyoda bütün vücuduma uyguluyorum. İçinde bulunan esmer şeker özleri cildimi çizmeden temizliyor ve yumuşacık yapıyor. Kokusu da çok güzel.

Sizinde benim gibi batık sorununuz varsa bu ürünü kesinlikle denemelisiniz. Düzenli kullanımda güzel sonuçlar veriyor.
Benim cilt bakımında kullandığım ve memnun olduğum ürünler bunlar. Sizin ki hangisi? Sizlerde benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. Umarım sizler için faydalı bir post olmuştu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder