4 Ağustos 2012 Cumartesi

Bu Günün Makyajı....

Gelelim makyaja... Eskiden makyaj yapmayı sevmezdim, abartılı bulurdum. Şimdilerde düşüncem değişti. Hafifde olsa makyaj olmalı.
Makyajsız kadın bakımsız kadındır düşüncesine katılmıyorum ama... Bakımlı olmanın yolu makyajdan geçmez! Doğru cilt bakımından geçer. İlerleyen zamanlarda yaptığım bakımlardan, uygulamalardan bahsedeceğim. Şimdi gelelim makyaja....
Güneş koruyucumu sürdükten sonra (yaz aylarında gündüz nemlendirici kullanmıyorum) M.Asam MagicFinish'i uyguluyorum. İsmindende anlaşılacağı gibi bu bir sihirli fondöten.
Bu föndöten tek renk. Esmer tenlide, beyaz tenlide aynı föndöteni uyguluyor. (elimin yarısında magicfinish var) Cildinize kadifemsi bir görünüm ve yumuşaklık veriyor. Aynı zamanda da gözeneklerizi kapatmıyor.
Föndötenin üzerine physıcıans formula mineral incili pudrasını kabuki fırçamla uyguluyorum. İçerdiği gerçek inci özleri cildime hafif bir prıltı veriyor. Aynı zamanda da ince çizgilerin görünümünü kaybediyor.Gözeneklerim kapanmdığı için cildim nefes almaya devam ediyor :)
Gelelim göz makyajına.. Physıcıans formula nın 9 lu göz paletini alıyorum. En açık rengi baz olarak kullanıyorum ve kirpiklerimden kaşlarıma kadar bütün göz kapağıma sürüyorum. Çok hafif pırıltıları olduğu için sırıtmıyor. Physıcıans formula da 9 lu kombinasyonlar yapılmış farlarda. Pigmentasyonlu olduğu için uygulamada renk değiştirmiyor.
Koyu mavi farı eyeliner gibi sürüyorum kirpik diplerime.
Kesik uçlu sünger fırçası sayesinde hem far sürmek daha kolay oluyor, hemde farlarımı eyeliner olarak rahatlıkla kullanabiliyorum :)

Son olarakda physıcıans formula nın ecosert sertifikalı %100 organik maskarasını uyguluyorum. Kirpiklerimi daha uzun ve dolgun gösterirken bütün günde bakım yapıyor olması çok güzel :)

Son olarakda physıcıans formula mineral incili allığını uyguluyorum...

Physıcıans formula ürünlerinin ambalajları çok orjinal. Pudra ve allıklarının fırça ve ayna içermesi de çok hoş :)
Umarım sizlere faydalı olabilmişimdir....
Tekrar görüşmek dileğiyle.....  :)

Sizlerde önerilerinizi, yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder