23 Kasım 2012 Cuma

Benefit Hello Flawless Fondöten


Benefit'in Hello Flawless Oxygen Wow adlı ürününün numunesi elime geçti ve hemen denedim.
Ürün spf 25 güneş koruması içeriyor. 
Yağ içermiyor ve orta kapatıcılık vaadediyor.


Benim tenime açık tonu daha uygun oldu. Bu küçük tüpün içindeki miktar bana üç gün gitti.
Ben fırçayla uygulamayı seviyorum.
 İsterseniz parmakla da rahatlıkla uygulanabilecek bir ürün.
Vaad etiği gibi cildimde bir pürüzsüzlük sağladı.
Ben karma ciltli biriyim.
Bu ürün yağ içermemesine rağmen (öyle söylüyor)  T bölgemi biraz yağlandırdı. 
Üzerine biraz pudra geçerek bu sorunu ortadan kaldırmış
oldum.

Çevremde ki kişiler çok doğal durduğunu söyledi.
Orta kapatıcılıkta ve sürdüğünüz zaman yüzünüzde kalıp gibi durmuyor! 
Pürüzsüz ve doğal bir görünüm elde ediyorsunuz.
Kalıcılığı da beni memnun etti.
Gün içerisinde tekrarlamaya ihtiyaç duymadım.



sevgilerle....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder