26 Ocak 2013 Cumartesi

Benefit How to look THE BEST AT EVERYTHING


Herkese selamlar!
Bu yazıyı ne zamandır yazmak istiyordum ama hep tembellik ettim.

Lafı uzatmayalım gelelim bu güzel sete.
Bu seti yıl başı zamanı indirimden almıştım ama fiyatını hatırlamıyorum :(
Yazıyı geciktirmemin bir nedeni de biraz kullanmak ve daha 
emin bir şekilde hakkında yorum yapmaktı.
Bende ki medium.


Seti kitap şeklinde yapmışlar. Gayet şık olmuş ama seyahate giderken ya da yanınızda 
taşımanız gereken bir durum için hiç kullanışlı değil.
Çok yer kaplıyor.
Kapağını açtığınızda ürün açıklamaları (tabii ki türkçe değil) ve hoş bir
aynası var.
Gelelim ürünlere.
Bu çok güzel bir yüz kiti. Yüz makyajınız için gerekli olan her şey var!

İlk ürün 7.5 ml olan yüz bazı.
Gözeneklerinizi doldurup yüzünüzü fondöten sürmeye
hazırlıyor ve makyajınızın daha kalıcı olmasını sağlıyor.



Bu seti almamda ki en büyük etkenlerden biri de bu Hello Flawless Oxygen Wow 
isimli föndöten.
Daha önce Sephora da yaptığım bir alış verişte ürün numunesi 
verilmişti ve bayılmıştım.
Kitin içinde bu föndöteni görünce hemen aldım :)
yağ içermeyen bu ürün yağlı ciltler için ideal.
Aynı zamanda da spf 25 içeriyor olması ballı kaymak :)
yoğun kapatıcılıkta ve cildinizde föndöten var diye bağırmıyor. Olabildiğince doğal duruyor.




Bir diğer üründe  bo-ing isimli kapatıcı


Bu iki tondan en üstteki yani 02 numarası benim tenime daha uyumlu.
Fotoğrafta alttaki açık renk gibi görülsede gerçekte öğle değil :)
Günlük hayatta çok fazla kaqpatıcı kullanmasamda 
özel zamanlarda bu kapatıcıyı kullandım ve çok memnun kaldım.
Kesinlikle yapay durmuyor.
Bu kapatıcı da (her ikiside) 1,5 gram.




Son olarakta spf 15 içeren ''I'm cute as a bunny'' HONEY isimli
pudra . Bu pudranın tek sevmediğim yanı yerinde sabit olması.
bütün ürünler kutudan çıkarılıp ayrıca kullanılabiliyor fakat pudra çıkmıyor :(



Bu güzel setle ilgili benim yorumlarım bunlar.
Aranızda bu seti kullananlar varsa lütfen sizlerde bizimle yorumlarınızı paylaşın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder