2 Ocak 2013 Çarşamba

Mutlu Yıllar :)



Biliyorum bu günlerde bloğumu biraz boşladım :(
Nedense konsantre olup bir şeyler yazamadım.Aslında son günler biraz
yoğun geçiyor vaktimde olmadı.
Umarım bundan sonra böyle bir şey yapmam. :)
2013 de daha çok yazışırız, sohbet ederiz :)
İnşallah muhabbet konumuz her zaman bizi mutlu eden şeyler olsun, hep gülelim, eğlenelim.
Zaten bu yazıda bende epeyce güldüm baksanıza :)
Yeni bir yıla girdik, güzel günler bizi bekliyordur umarım. 
İnsanların çoğu yeni yıla girerken bir çok kararlar alır, bir önce ki yılın değerlendirmesini
yapar kendine derler çıkarır sanki hayatlarında yepyeni bir sayfa açılmış gibi.
Aslında her sabah hayatımızda yeni bir sayfa açılmıyor mu?
Yaptıklarını, yaşadıklarını, hatalarını değerlendirebilen insanlardan olabilmek, bir şeylerden 
ders almak güzel...
Yeni yıl herkese sağlık,mutluluk,bereket getirsin. Bu hepimizin dileği :) Bunlara
ilave olarak hoşgörü, barış ve saygı da diliyorum.
Benim 2013'den ne beklediğim malum ;) ya siz?
Sizde 2013 dileklerinizi benimle paylaşırımsınız?
Sevgiler....

2 yorum:

  1. 2013 ne istemiyorsunuz diye sorsan daha iyiymiş ben dünyayı istiyorum da hehehehe
    blog yazımla sana cevabımı gönderiyorum cnm
    okumuş muydun 2013 dileklerimi? :))

    http://denizshares.blogspot.com/2013/01/yeni-ylda-yaplacaklar-listesi-new-year.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayanlar olarak hepimizin dilekleri aşağı yukarı kilo vermek :) (aslında siz gayet iyi görünüyorsunuz) önemli olan bu kararları uygulamaya geçirebilmek! Sanırım ben konuda biraz başarısızım :(

      Sil